Paramaribo, Suriname - Reisverslagen van Michelle Venema - WaarBenJij.nu Paramaribo, Suriname - Reisverslagen van Michelle Venema - WaarBenJij.nu

Paramaribo, Suriname

Voor mijn derde jaars stage ben ik naar Suriname, Paramaribo afgereisd. Hier ga ik stage lopen bij Teleusur, een van de grootste telecommunicatie bedrijven van Suriname. Ik ga gedurende mijn stage coachen, trainen en uiteindelijk een advies uitbrengen. Naast mijn stage ben ik natuurlijk ook van plan om veel van de prachtige cultuur en natuur te zien en te ervaren. Met deze blog ga ik jullie (proberen) zo veel mogelijk op de hoogte te brengen van mijn ongelooflijke reis en ervaringen.

Liefs, Michelle

Recente Reisverslagen:

20 Mei 2014

Suriname bedankt! Het laatste reisverslag

11 April 2014

Family Tour & White Beach

11 April 2014

Nickerie/Bigipan

24 Maart 2014

597 & Peperpot & Holi Phagwa

20 Maart 2014

Berg en Dal & Brownsberg
Michelle

Actief sinds 12 Nov. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 15514

Voorgaande reizen:

10 November 2013 - 03 Mei 2014

Paramaribo, Suriname

Landen bezocht: